Sol&Värme

Åh, vilket underbart väder! 

Men annars rullar dagarna bara på & jag inväntar mitt sista sommarlov. Och jag är så otroligt less på skolan & alla lärare. Jag vill inte gå nå mera nu.. Jag får spatt när jag bara tänker på de. Kräka på allt!

Idag åkte jag hem tidigare från skolan, var inte alls på hugget & var mest irriterad. Lika bäst att åka hem! Så mötte upp mamma på hennes jobb där pappa kom sen så åkte vi & köptre blommor till gården & växthuset för er som vill veta : p Sen släppte de av mig hos syster&tomas så hälsade på en stund där också (:
Och sen solade jag & jossan & vi köpte även glass, det är ett måste när solen lyser! Så det var mer än trevligt (: Hon kommer förbi innan träningen våran också, och hur varmt kommer det inte vara att träna ikväll då? Gah..

Och nu pratar min mage lite med mig & det menas väl att den är hungrig, och känner även lukt av mat. Idag kommer det bli gott att äta mat känns det, jag är hungrig!

Juste, snart är det helg också (: Och blir rätt lugnt denna helg som det ser ut. Kanske bio & ut & äta med emil och bara ha det mysigt hela helgen (: <3
Ah , förutom match på söndag då..

Menmen, hungrig var jag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Måste bara säga att du var fett snygg i håret:) tänkte på det i skolan härom dagen.

2008-05-30 @ 14:01:06
URL: http://kregert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0