Skithål

Det är torsdag den 8 maj, vilket innebär att det är studentskiva för treorna på högbergsskolan. Några från min klass skulle dit, jag har tyvär ingen ålder inne & får sitta hemma. Kul kan man inte tycka. Jag är liksom inte ens 17,5 än! Eller om 4 dagar är jag det, men iallfall.. Alla är verkligen 18 år. Jag känner mig liten & det känns jävligt tråkigt. Palla fylla i december? Skithål var ordet..

Och inte nog med det, jag har prov imorgon. Det kommer gå dåligt känns det som, jag har inte pluggat tillräckligt mycket som jag borde. Jag känner mig kass..
Och allting känns blä.

Men en sak är bra, det är fredag imorgon vilket innebär helgis snartis! Ser ut att bli rätt lugnt, imorgon efter skolan kilar jag hem till Caroline (: Hon ska först köra till gävle så jag ska till hennes lägenhet & vänta. Kanske ska klippa bort ogräs om ja har ork xD hah! Sen på kvällen blir det att kolla på Strömsbergs matchen, sen kommer älsklingsemil & hämtar mig. Sen kollar på Karlholms matcherna på lördag & sen på kvällen hem till Caroline igen & tat lugnt & ladda inför matchen på söndag! Blir en långdag satt.
Bara dricka vatten & ladda!

Men imorgon ska jag upp massa tidigt som alla fredagar, så rundar nog av nu!
Puss & Godnatt!

Du är kärlek <3

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

men mia sen när du blir gammal så vänder det, då är alla andra 55 och du "bara" 54 ;)

2008-05-10 @ 23:06:25
URL: http://tsoderlind.blogg.se
Postat av: Maalin

eller hur, fy va jobbigt med att fylla sent "/

2008-05-12 @ 11:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0