Nu jävlar försvinner du!

Halloj!

Helgen är passerad! I fredags var vi hemma hos Caroline & grillade även Molle&Malin kom förbi! Vilket var riktigt trevligt! Blev massa prat & speciellt om Mehedeby tiden, haha! Jag & Molle hade det ibland lite jobbigt när en viss person skulle passa oss, kan liksom inte ens göra en bra boll x )
Kvällen slutade skapligt lugnt iallafall : )

Och ilördags åkte jag & emil in till stan (: Köpte studentsaker till syster & kikade runt lite. Sen direkt efter det åkte vi till hans syster elin & pella & såklart felix : D Åt massa god mat, spelade spel & hade ritkigt kul & mysigt!
Sen på söndagen var det 1 års kalas, han var så söt när han försökte öppna alla paket (: Sen åkte jag hem & började ladda inför matchen som slutade 1-1 & det kändes riktigt surt alltså. Vi hade 3-4 riktigt mål chanser i första halvlek, menmen. Vi får komma igen! Blev även matchens lirare, vilket var lite chokande.. Tyckte inte alls att det gick så bra på den här matchen. Men ah, det var lite skojj iallafall. Och efter matchen kom emil hem till mig (: Vi åkte förvbi mormor en sanbbis sen hem & kolla film & äta chokladhjärtan (a) du är underbar! <3

Och idag ska jag äntligen in till uppsala & färga håret! Äntligen försvinner min fula utväxt, vart lite drygt att inte fått färga sitt hår.. Men idag ska den bort, tack&lov!

Men nu ska jag försöka jobba lite..

Kommentarer
Postat av: Molle

Haha, klockren kväll (: tack för det ;D

2008-05-19 @ 10:01:20
Postat av: t.söderlind

matchenslirare tralalalala

2008-05-19 @ 16:12:40
URL: http://tsoderlind.blogg.se
Postat av: t.söderlind

!! :D :D

2008-05-19 @ 16:13:03
URL: http://tsoderlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0