Måndag

Ny vecka med nya tag!
Började skönt som alla måndagar, slutar skolan halvtolv & det är skönt (:
Efter skolan åkte jag hem. Och direkt när jag kom hem gick jag på en promenad med Jeppe som hade vart själv hela dagen, lillen då! Så vi tog oss en rätt lång & skön promenix, gick även förbi till syster & tog en fika i hennes lägenhet också (: Sen följde hon med hem en stund.

Och just nu känner jag mig inte alls taggad till att kila upp till träningen. Just nu känns det inte alls kul med fotboll, & det är jobbigt. Fotboll är kul egentligen, men någonting är inte kul här längre..
Skitdrygt & jag vet inte hur jag ska göra med allt!
Menmen.. Jag känner mig alltmänt snurrig i bollen.

du gör mig alltid hel & får mig att le ,
älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Elin

du var duktig idag gumman.. nästa träning får du ge igen dubbelt :) hoppas ja kan komma snart med.

2008-05-06 @ 00:19:26
URL: http://elovem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0