Långhelgen

Hej&hå!

Dagarna går alldeles för fort & jag hinner inte sitta vid datan & kolla läget på världen. Menmen, jag kanske har fått lite bättre liv eller nåt x) hah.
Jag måste börja med att säga att sista april var hur klockrent & kul som helst! : D Tänkte dra en snabbis igenbom den hela långa & roliga dagen! Började med att jag vaknade upp hos Caroline, sen fixa vi oss & stressade lite. Sen vidare till karlholm där vi gick hem till Emil. Han var ute & paddlade med massa andra som det gör varje år. Jag & Caroline började med ett glas vin & väntade in Matilda som skulle komma förbi också, sen kom hon vid kvart över tolv ungefär, sen vidare till Carro&Malin där vi alla tjejor skulle samlas. När alla hade kommit var vi mellan 10-15 stycken inte helt säker. Började höjja musiken lite & hade riktigt kul & alla kom igång. Sen var det tipsrunda som gällde, jäkligt skojj! Alla började bli lite mer runda & sen var det lekar & grillning & sen flöt kvällen på hela tiden, åkte iväg till alla grabbar också & fortsatte. Och hela dagen var hur rolig som helst! Tack & tack för denna dag!

Och nu sitter jag hemma & kommit hem från emil som jag myst med hela ledigheten <3 dricker även lite vatten, match ikväll & vi måste ladda på ordentligt!! (:
Och Fis, drick vatten också! (:

Och juste, nu har Natalie åkt utomlands en vecka. Hur skönt låter inte det liksom? Sen tanke på utomland frågade Sebben&carro mig och emil om vi ville följa med på sista minuten :O Men det där blir det mer snack om sen (: Men hur skönt skulle de inte vara..

Men nu har jag iallfall visat att jag lever!

Du är världens underbaraste emil <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag lottar just nu ut 4 blogg-layouter. Intresserad? Kolla då in tävlingen.. :) Ha det bra så länge!

2008-05-04 @ 13:35:43
URL: http://lindasara.blogg.se
Postat av: t.söderlind

jag drick vatten kanske då.. mia :)

2008-05-04 @ 20:58:11
URL: http://tsoderlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0