Godmorgon

Jag sitter i skolan & är alltför trött & orkar inte riktigt ta tag i att börja jobba. Men det kommer om en liten stund kanske.
Igår åkte jag hem till Emil efter skolan igen (: Vi hade ingen träning med fotbollen, så vi skulle ha en egen träning. Och direkt när jag hem från skolan drog jag på mig spring skorna & tog en runda. Var ganska jobbigt faktiskt, haha. Men skönt att jag tog det direkt. Sen när jag var klar kom Emil precis hem, bra där!
Och våran dag var rätt lugn, duschade, hyrde film & köpte lite godis till & sen en mjukglass! Min älskade mjukglass (: Och min snutte är bäst i hela världen <3

Och ikväll är det träning igen, jag hoppas inte min kropp säger ifrån. Känner mig helt slut i kroppen. Och saker kvar i skolan att göra & det är jobbigt. Och inte hört något om sommarjobb heller, börjar bli ganska jobbigt nu. Det får inte bli en fattig sommar vill säga! : p Och får föressten min lön imorgon ( a ) bra där.
Så imorgon blir det en tripp till stan med Caroline (:

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0