12 maj

Börja med att säga grattis till Lina som fyller 18 år idag (: & till Hägglund som fyller 18 imorgon! : D Deras föräldrar har iallfall planerat deras födsel! Som inte mina har med andra ord! aja, jag har faktiskt bara exakt 6 månader tills jag fyller så! xD

Måndag idag, vilket innebär att helgen är över. Jag blir depprimerad.com , men helgen har varit bra. Träffade Caroline i fredags & åkte dit & sov i lördagskväll, hyrde två filmer & åt massa gott. Tack för den kvällen! <3
Och ifredagskväll sov jag hos min Emil & på lördagen började vi med att ligga på en filt på hans gård hela förmiddagen, blev även en bricka ut med frukost (: Hur skönt som helst, sen kollades det på två matcher & sen åkte jag som sagt till Caroline.
Och i söndags var det match mot Rosenberg/Märsta, de spelade bra & vi spelade bra. Förutom att domaren var helt sjuk i huvudet så var det kul. Och jag fick ett till gult kort, inte så bra om jag skulle få något till.. Skit saker.
Nåväl, efter matchen så kom emil & hämtade mig vid tierp där bussen stannade också. Han hade även köpt pizza till mig, jag var så jävla hungrig med andra ord! Du är helt underbar! <3

Men nu måste jag ta & packa väskan, träning väntar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0