Vilken stressig lördag de blev!

Halloj!

Ja, som sagt var vi till mässan igår. Kommer tid tidigt så vi inte behövde stressa. Emil började läga golvet & bea & jag fixade upp trosorna på galjarna. Och sedan skulle vi upp med självaste montern. Men då hade vi fått fel mått från skolan så väggarna var alldeles för korta.. Vi fick värsta paniken & visste inte hur vi skulle göra. Så Emil bea & jag skulle ut till Ikea & köpa tyg. Men vi var ute & åkte runt hela uppsala. Fick massa beskrivningar med kom aldrig fram. Panik så åkte vi tillbaka efter halv tolv. Och tolv skulle de vara klart. Så vi fick typ sktia i att ha våran monter. Och jag var så jävla less & ville ta mitt pack & dra!  Såg inte alltför snyggt ut med montern, inte alls x) Men vi tänkte att vi får försöka satsta på att sälja så mycket som möjligt ändå. och det gjorde vi, gick riktigt bra ändå. Massor av trosor sålde vi. Och sedan var det olika prisutelningar. Så jag & bea tänkte att vi går dit & lyssnar lite. Och så skulle man ut se " Bäst i kommun " Och det blev vi! Vi blev så jäkla chockade! : D Men det var riktigt skönt tanke på att hela dagen började inte alls bra! Så vi vann 2000 kr som vi åkte hem med + allt vi sålde för, klagar inte : ) Men synd att våra montrar som kom från Högbergs krånglade..
Stressad dag var det iallfall, men nu är det över!

Igår kväll åkte jag & Emil hem hit till han. Vi tog det bara lugnt för jag var verkligen hur trött som helst. Med Tobbe, Adam & Rasmus kom över en snabbis iallfall. Men direkt när de åkte somnade jag, trevliga Mia.
Och idag har vi legat i sängen hela dagen, Och busen ligger i sängen nu med.. Måste försöka rycka upp han för jag vill till affärn & köpa godis & hyra film till ikväll som vi skulle göra (: Mysdag!
Du är bästigast <3

Och imorgon början APU´n. Ingen skola på 4 veckor ( a )


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

härligt! :D

2008-03-03 @ 20:07:07
Postat av: Elin

snygg du va i tidningen :) nu vill man ju köpa dina trosor :) får prata på träningen

2008-03-04 @ 06:46:47
URL: http://elovem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0