Två veckor

Hej&hå!

Dagarna bara rullar på & jag längtar till helgens inflyttningsfest! : ) Men snart är den här. Och idag efter praktiken åkte jag hem till Emil, efter vi åt hämtade vi upp Tobbe&Jimmy. Vi drog in till stan för jag behövde verkligen ett par skor! Kom in vid halv sju & jag tänkte hur fasiken ska jag hinna hitta skor på 30 min? Men efter 30 sekunder inne på Din Sko så hittade faktiskt jag Min Sko! ;D Så snabba köp kan vara bra ibland. Jag är nöjd! Förutom att grabbarna alltid mobbar mig så var det väl.. trevligt! Stryk ska de ha iallafall!

Och imorse sprang jag runt hemma som en galning & letade efter min kära klocka. Jag blev arg på mig själv hur jag kan glömma bort så snabbt vad jag lägger mina saker. Men efter mycket damp så var jag tvungen att springa till bussen. Då får jag ett sms av syster att hon tagit med sig den till Ur&Penn där hon har sin praktik två dagar iveckan. Hon lämnade in den & den är påväg till ur makaren i Stockholm. Alltså, mina kära klocka är på vift helt ensam.. Och den kommer inte komma tillbaka till mig fören två veckor. Jag hoppas den kommer hem helt oskadd! Den hade ju lite skader innan. Så kanske superhel sen eller nåt. Nåväl, jag känner mig tom utan den helt enkelt : p

Men nu bara surrar jag.. Nu ska jag till emils bamsejättesköna säng & nuffsa! Och jag  tycker om min emil också <3

Nattinuffsan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0