Tiden går & jag har en tå?

Den här dagen har verkligen gått fort! Först praktiken som vanligt, sen hem & sen är det träning efter man vart hemma en timme. Träningen var rätt kul idag faktiskt. Bra fart imellan åt. Lite ojämna lag när vi spelade bara, men så blir det ibland. Jag & Jossan hade bra spel där, hon slog upp bollar till mig & jag bröstade ner dom. Funkade ju ett tag där : p Tss. Och sedan var bastun på efteråt, hur skönt & varmt som helst! Så jag & Millan drog i massa balsam & sattes oss där. Mjukt hår blev resultatet : p

Och imorgon är det fredag, äntligen! Är bjuden på tjejmiddag hemma hos Söt-Sara : ) Ska nog dit, om jag inte känner mig krasslig.. Dumt att smitta ner folk kanske? Mår inte alltför bra nu. Men jag är dum att jag tränar egentligen. Jag lär mig aldrig.. Nåväl. Sen är det inflyttningsfest på lördag! Jag & Tobbe sitter jag laddar som fan på msn nu! Det blir nog riktigt kul! Mycket folk som det ser ut också! : ) Kanoners!

Och juste, varje dag när jag har lunch nu så går jag till Caroline´s lägenhet. Hon jobbar natt denna vecka så när jag kommer dit är Sebastian där & äter frukost medan ja är min matlåda. Tycker förövrigt det känns coolt med att göra en egen matlåda, hah. Jag är töntig.. Men vafan : )

Men nu ska jag snart borsta tänderna & nuffsa i min säng.. Det känns liksom lite tomt. 
Jag saknar emil redan.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0