Påskilipåsk

Ojje, här går tiden undan & jag hinner inte att skriva mycket alls..
Men påskhelgen har vart riktigt bra! I fredags åkte jag & Emil till mormor & käkade påskmat. Sen på kvällen kom de några hit till Emil, vi kollade på hockey, Brynäs vann! Sen senare drog de till folkan men jag stannade hemma. Men de kom efter någon timme igen. Putte var smetfull, haha rolig var han. Sen på lördagen sov vi rätt länge, sen iväg & handla det sista till maten. För vid 6 tiden kom alla & vi började äta. Vi var runt 12 stycken, riktigt trevligt. Sen efter några timmar dök lite mer folk upp, riktigt kul var det. Tillslut kom Alicia, Hägglund, Elin & Soffan, då blev jag gladis! (: Så en trevlig kväll & verkligen en sen kväll! Sen på söndagen städade jag & Emil hela dagen kan man säga.. Även småplockat idag, ligger fan kapysler på alla jäkla otroliga ställen x) Men vafan, så det ska vara.
Och igår kväll tog vi det lugnt, Sanna, Putte, Micke, Emma & Tobbe var här hos oss.
Och idag är jag sjuk & missade matchen, så jag hoppas alla köttar lite från mig. Och du fisen, inge fotboll på en vecka för mig nu :O ..Men hoppas jag blir frisk snart! Grr..

Men är förövrigt väldigt skönt med lov! Och på onsdag åker jag & Emil upp till funäsdalen igen, riktigt mysigt ska det bli! (: Och idag är det 4 månader & jag är jätte käris i dig skrutti ! <3

Men nu ska vi kolla på hockey & sedan basta, myselimys (:
<3

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

grr på dina j**** sjukdomar! men puss på dig (a)

du får komma å säga hej iaf! :)

2008-03-25 @ 14:14:15
URL: http://tsoderlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0