Min mobil = två delar

Kanske en liten sanning att jag inte nördar data så mycket längre? ( a ) Känns bra ibland, men på helgerna har man fakitskt inte tid (:

Helgen var lite upp&ner. Fredagen skulle blivit tjejmiddag hos Sara. Men jag hade nästintill feber & var helt slut så bestämde mig för att inte gå dit. Tråkigt men det kommer alltid flera kvällar (: Så jag hade en lugn & tidig kväll med Emil. Jag deckade av min egna trötthet framför Let´s Dance, Socialaklubben.com.
Sen på lördagen kände jag mig lite halvkrasslig så hoppade över träningen. Och tänkte att jag kan inte missa Carolines inflyttningsfest så vi drog dit. Åkte först till Putte & förfestade lite innan bussen. Var i Tierp redan vid 6 tiden. Fullfart & pratiga var vi.. Var trevligt folk där så länge vi var kvar. Jag & de felsta från karlholm åkte dit igen. Var 80-tals galejj på folkan. Men först av & lämna Emil. Han var lite trött.. Okej, ja får skratta lite idag haha! Nej nu ska jag inte vara så dum... Träffade massa folk på folkan & svärmor fixade in mig lite snyggt sådär. Alla är ju över 18 utom jag, kul! Och Tobias & jag var på en jäkla cool efterfest, hah! Dansband med de äldre, rätt nöjda (:
Kom hem till Emils vid halv fyra & somnade rätt fort.
och söndagen bestog av att vara trött, men åkte till Caroline &  Sebastian en snabbis iallafall. Sen bara segat, men vad gör man liksom inte på en söndag.

Nåväl, förutom att jag var lite arg & lyckades göra sönder min mobil i två delar så var det bra, men nu har jag laddat upp med en annan mobil. Väntar bara på Halebop kortet nu! (:

Nej nu är jag trött & extra trött efter den mysiga & blöta träningen. Och idag var Uffe med på plan, hon har kommit hem! : D Yääh, vi gillart!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jättekul att träffa dig igen gumman. Måste vi göra snart igen. :) Btw, du vill inte veta hur min kväll slutade. xD

2008-03-11 @ 19:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0