Jag är rätt dålig

Här går verkligen dagarna läskigft fort! Hinner aldrig sitta vid datorn & bara nörda längre. Vilket är bra på ett sätt, jag kanske har skaffat mig ett liv? Eller så har jag bara inte tid :p

Nåväl, helgen min var iallfall bra! i fredags var jag först hem till Jenny med Lina, träffade några härliga brudar (: Sedan åkte vi vidare till tierp, men jag tog bussen hem till Emil istället. För de andra visste inte riktigt vart dom skulle så. Sen på lördagen var jag & Emil barnvakt till sötaste Felix! (: Vi åkte först på fotboll & kollade på Emils lag. Och Felix var så söt & snäll så! Sen hem till hans syster, efter ett tag kom hon & Pelle hem. Då blev det Melodifestivalen såklart, rätt låt vann iallafall. Är det shlager så är det! Sen åkte vi hem till mig & sov, eller kunde ju försöka.. Pappa hade hans släkt här på kalas. Farmor var lagom på g (; Haha, lite roligt. Men försökte lägga oss skapligt för jag hade nämligen match sen på söndagen!

Var iallafall riktigt kul att komma ut & lira boll på gräs, eller konstgräs men ändå. Mötte valbo som spelar i högre divison & hade haft 6 matchet. Men vi förlorade med 3-0 men vi spelade riktigt bra ändå. Första matchen & det var verkligen kul. Ibland är det riktigt kul att lira bollis, yes!
Sen efter den åkte jag hem till snutten min & myst framför tv:n bara.
Jag tycker verkligen om honom! : )

Men nu är jag trött efter kvällens träning, känns ikroppen att man har spelat match. Så det ska va (:
Ledsen för att bloggarna är tråkiga nu, men vafan!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0