APU

Nu har vi börjat med praktiken. Börjar tio om dagarna & jag får soova! Skönt. Och jag måste säga att jag är kär i eran hund Sara ( a ) , så sjukt snäll & söt! Min nya kompis iallafall! ; ) Och igår fick jag sluta vid fyra, jag gick hem till Carolines lägenhet där hon & Sebastian var. Väldigt fint har hon fått det, så härligt! : ) Och sedan kom Emil också dit. Så vi gjorde iordning tacos & hade allmänt mys! Länge sedan vi träffades.. Men det tänker vi ändra på! Och jag & Emil drog hem vid halv åtta & vi lag oss i sängen tidigt. Och imorse när jag vaknade kände jag mig verkligen sjuk, men blev bättre under dagen. Nu känner jag mig bara trött, som jag alltid gör vill säga : p Och nu när jag väl är hemma så åker nästan hela min familj iväg på Bandy i Sandviken. Kul att jag får träfffa dom, men men.

Men nu hinner jag inte så mycket mer, ska äta & sen kila på träning! Och försöka hinna med en kopp kaffe så jag blir pigg..

Jag <3 Dig !


Kommentarer
Postat av: Dex

Haha (: Min hund är bra snäll han!

2008-03-07 @ 08:27:29
URL: http://dexedrinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0