12 Mars

GRATTIS MARIA SOM FYLLER 18! <3

Imorse reagerade jag knappt när alarmet gick igång på mobilen. Jag kunde knappt få upp ögonen. Verkligen en seg morgon! Men tog mig i kragen & ryckte upp mig, blev lite stressigt till bussen men hann med fint. Jag är för lat på mornarna, skärpning!

Idag åkte jag hem efter jag jobbat. Träning på schemat, vi har börjat träna tre gånger i veckan nu. Måndagar, Onsdagar & Torsdagar. Som förr villsäga, Vilket är bra egentligen. Men mer tid går åt vilket kan kännas lite jobbigt ibland. Men när man väl tränar känns det bra & tjejorna gör mig glad. Och på söndag är första träningsmatchen också! Kulkul (:

Och nu sitter jag & pratar med Go-Lina på msn. Kanske blir lite galejj på fredag, hon försöker få mig på en redig tur med henne, känns som det skulle vara dags att träffa henne ordentligen! Sagt länge att vi ska festa till tillsammans, Thii! (:

Nu ska jag nog ta & ringa Emil innan jag nuffsar!
111 dagar hjärtat <3


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

massa skoj!

2008-03-14 @ 22:45:43
URL: http://tsoderlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0