Tutorna <3

Nu är det måndag & helgen har vart. Den blev mer än lyckad! (:
I fredags var det match, sen belv det lördag då 20års festen väntande! Vid 6 tiden lagom till matchen kom jag & emil till caroline där annat trevligt folk var. Bjöds på tacos & massa chips & sånt. Och kvällens höjdpunkt var tutorna, helt klart! När matchen pågick var vi i carolines lägenhet, sen efteråt vidare ut till lokalen hon hade hyrt, där det kom mer trevligt folk. Jag & tess gjorde förövrigt väldigt långa sugrör men som kanske inte fungerade så bra, men de blev långa & fina! Sen efter tolv tiden åkte jag & emil vidare till karlholm där det blev en god pizza med de andra & sen vidare hem till sängs! Så grattis till caroline & tack för kvällen! <3

Sen igår var det en allmän seg dag, men ändå inte. Jag & emil var sugna på att fika hela dagen tror jag.. Börjar med en glass vid kiosken & en liten promenad. Sen hemåt & göra kaffe i termos & lite kakor i en påse & så cyklade vi ner till djupön där det blev fika & doppa fötterna i vattnet, mys! Sen hemåt & åt världens godaste mat, sen direkt efter till tierp & fika hos min kära bror (: sen kollade vi på match i strömsberg mot karlholm & sen hem till emil igen & fika rabarberpaj! Så en sjukt bra dag vill säga! Fika <3

Och nu sitter jag här som en tönt, hur ont i halsen som helst & lär inte bli träning ikväll..

De var allt, bye!

Kommentarer
Postat av: Carro

Attans att du ska ha halsont då! mkt fika blev det, -men kan det verkligen slå vårat rekord där på helgen?? ;)

2008-06-17 @ 23:50:14
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0