Tisdag & en daim glass

Allt närmare sommarlovet, jag njuter! har inte haft tid & lust att suttit vid datorn riktigt. Men helgen blev inte som vi trodde ritkigt. I fredags hade jag bara en lektion & sen hem till emil (: Vi umgicks lite med anton & sen kollade vi på lillebrors match mot tierp som slutade 4-4, spännande var det! Sen på lördagen blev det fotboll igen, fast karlholm då (: Sen ner till Djupön på kvällen med ett gäng & grillade & hade det trevligt. Sen fortsatte kvällen hos Carro där det blev fest, fast jag blev nykter. Hade match i söndags, och det slutade med förlust. Men vi får vara glada åt den första halvleken, riktigt bra spel hade vi. Men det räckte inte. Skitkorv!

Och idag är jag hemma från skolan, känner mig inte alls på hugget! Så nu kom pappa precis med en daim glass som jag ska njuta av som bara den! Och snart kommer syster också, ska färga håret på na så hon blir lite fin till studenten (:

du är bäst emil  <3

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

kanoners med sommarlov (Y)

2008-06-03 @ 20:15:46
URL: http://tsoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0