Studenten, havet, fest & sommarlov!

Hallå & hej för engångskull!
Jag har itne riktigt tid & lust att sitta vid datorn, har vart kanon väder från förra veckan tills nu :/ Men mycket har hänt sen sist iallfall (:
I torsdags tog min käraste syster studenten! Vilket firaste med släkt här hemma (: Blev en rätt jobbig dag, upp tidigt & fixa henne, sen fixa & dona här hemma innan alla kom. Men det blev bra (: Så grattis till alla vännerna i torsdags!
Och sen blev det fredag & det var en solig dag, det blev att åka ut med emils vattenskoter : D det var nog det härligaste & roligaste jag har gjort! Åh det var så kul! Åkte till där de andra i hans familj var, de hade åkt dit med deras stora båt, den är hur frän som helst. Riktigt snygg, är som ett hus förfan! x ) En riktigt mysig dag iallfall : ) Sen var det match på lördagen mot Gimo, förlust med 2-1 men vi spelade riktigt bra i andra halvlek! Så det var kul! Sen tog jag med mig jossan till karlholm där fest väntande (: Alla åkte till sebastian så var vi där ett bra tag, sen ner till hällskär & in vid dansen & öltältet, riktigt skojj & mådde inte alltför bra på söndagen. Men så blir det ibland, nog om det! Hah!

Och igår fick jag sommarlov! Mitt allra sista sommarlov, det känns lite knasigt. Men just nu njuter jag så otroligt mycket! Och det ska bli en sån sjukt mysig & rolig sommar (:

Men snart ska jag packa väskan & dra på träning, ska försöka hålla mig uppdaterad. Men kanske inte blir lika mycket nu, det märks helt enkelt!

HEJA SVERIGE förfan!


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

henke :D

2008-06-11 @ 21:26:32
URL: http://tsoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0