Min hals = hatobjekt!!

Godkväll eller nåt!
Jag måste bara säga att äntligen är min APU plats klar, idag ringde nämligen Stadium i Gävle & jag trodde de hade glömt mig, hah! Och så precis så skall jag & jossan in till gävle imorgon & shoppa lite & det passar utmärkt så jag kan lämna lite lappar, brabra (:
Och myckte mindre bra med min hals, idag undersökte emil den lite & det var blåsor.. och är det något speciellt eller har man de alltid när man har halsont? Det är kvällens lurare.. Så är inte alls taggad till att sova vilket jag borde för att imorgon ska jag upp efter 8 & det var några dagar sedan mia var uppe den tiden, rätt skönt! Men måste väl försöka sova snart, emil har säkert svårt att somna när ja knapprar data & han ska upp & jobba. Hih!

Bara jag inte blir mer sjuk till helgen & nästa vecka då jag ska börja jobba..
Blä på det mesta just nu!

Sov gott eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0