Midsommar helg!

Åh den var mer än lyckad! (:
I fredags var det grillning hos Caroline, sen mot kvällen vidare ner mot öregrund, satt  ute på en bar hela kvällen & drack & hade det trevligt (: Men helgens höjdpunkt var nog lövsta!  Hade en jäkla tur under helgen också, kom in på en bar precis innan de kolla legg i ö-grund sen lövsta, bra där! Först grillade vi hos Rasmus innan, sen vidare till Sebben där allt samlades sen åkte vi med bussen. Och så jäkla kul vi hade där inne, hahah. Caroline & jag lär aldrig glömma den kvällen iallafall : ) massor av härligt folk och träffa några brudar på dansgolvet & i öltältet som man saknat mycket, b la Mathilda! " Hello Fat Yo" Haha föralltid!
Sen mådde man som man gjorde hela söndagen, längesen jag var sådär seg sen en helhelg, men lätt värt (:

Och idag har jag jobbat på dagis, hur söta ungar får det vara?! Hah (: Fick även gå hem tidigare, också rätt skönt! Hela dagen blir längre & man hinner göra annat. Fast ikväll är det bara träning.. Hoppas kroppen mår bra bara!
Nog om allt, helgen var kanon!

- Min emil <3

Kommentarer
Postat av: cissi

va du i öregrund båda dagarna? :P

2008-07-03 @ 17:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0