Fredag den 13:e

Just precis när jag skrev fredag slog det mig att det är fredag den 13:e! Jag hade helt glömt bort det! Och nu när jag tänker på det stämmer de lite in, för jag har gått & fått jäkligt ont i halsen! Och har haft ont i magen hela veckan, Och jag som ska spela match ikväll mot tierp. Men får väl försöka ta det så lugnt som möjligt idag eller nåt. Skitsaker..

Menmen, nu sitter jag hemma hos emil, han kommer väl hem runt 4 tiden som varje dag. Fast i onsdags kom felix hit för elin&pelle har åkt på bröllopssemester (: Så nu får jag busa massa med lillgubben! Han är kanske den sötaste (:
Sen åker vi hem till mig senare & imorgon är det bara att ladda inför fest : D min käraste caroline fyllde 20 år igår & det ska verkligen firas! <3

Puss på min finaste (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0