Beirut, en ny vän?

Min hals är verkligen inte bra! Jag har fortfarande blåsorna kvar & har även kommit små vita prickar vilket som då brukar vara halsfluss & det är verkligen helt värdelöst! ; / Men det hindrade inte mig till att åka in till stan idag med Jossan! Det blev en klänning & en blus/kofta typ ( sällan jag gör det , hah ) & Jossan köpte en lång svart skjorta med ett snyggt skärp till, nöjda flickor (: Och var även in till Stadium, hoppas det blir bra där i höst!

För en stund sen kom jag hem från syster, var över en snabbis & drack te & ät även bullar, jag älskar fika! Det är gott & mysigt (: Och hon fick ju en jäkla råtta av Tomas när hon tog studenten & jag är livrädd, den heter Beirut iallafall! Den var konstig för det kissa&bajs på bordet.. Men nu väntar jag på att Emil ska sluta jobba & ringa, han skulle jobba på nå annat grejjs idag efter jobbet. En annan är lat & ligger hemma. Men vafan.. Förövrigt är han världens goaste! Inatt hade jag väldigt svårt att somna för min hals & hade även ont i magen. Han gjorde ordning te med honung & gav mig en tablett. De går liksom inte att beskriva dig riktigt,.. <3

Tanke på dåliga saker så i morgon lär de inte bli någon träning heller, får väl bara gå upp & kolla på :/ Känns rätt meningslöst & tråkigt. Och bara jag inte blir värre till ihelgen för den är ju fullbokad!

Här kommer lite bilder på råttan Beirut som jag aldrig ska vara barnvakt åt, tror jag...

 


Kommentarer
Postat av: Syster

Meh, Beijrut som är världens goaste ju :)

2008-08-26 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0