Sommarkvällar

Jag sitter här & kollar på olika bilder sen i somras.  Alla sommarkvällar med festerna som slutade när det blev morgon. Allt var sjukt kul. Man var verkligen överallt & ingentstans. Men kul hade vi alltid. Så nu känner jag att det kan bli sommar & mer sommarfestskvällar! ( : För det finns väl nästan inge mysigare med varma sommarkvällar?
Men nu får jag stå ut med det värdelösa äckliga väder som vi har.. Blä!
image114

Och om någontimme börjar träningen. Jag är fortfarandra inte frisk. Men vafan.. Jag vill träna & jag gör så mycket som det går. Så sa jag i tisdags med & glömde bort att jag hade legat i feber, tss.. Men träningsverk fick jag verkligen & det är problemet nu. För idag är det typ bodypump blandat me något annat istället för att bara träna fotboll. Så jag känner mig verkligen som en 70 åring i kroppen.. Men bara jag inte får rynkor så ska jag väl vara glad. Haha! Men får se hur det går säg.

Och imorgon är det fredag! Massa brabrabra. Och inte mindra bra att jag bara ha en lektion imorgon som börjar halv tre. Slappa riktigt imorgonbitti i sängen alltså, jag gillart!



Kommentarer
Postat av: Therese

Du har så cool design jämt!

2008-01-10 @ 23:15:13
URL: http://kregert.webblogg.se
Postat av: t.söderlind

kanon mia (Y)

2008-01-12 @ 00:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0