Som en liten nöt

Jag uppfattar bara denna dag som onsdag. Vet inte varför.. Men känns som det är torsdag imorgon! Men så är det inte!

Dagen idag har vart jobbig, jag har vart massa trött som vanligt. Och skulle plugga massa efter skolan. Men jag säger ofta det men blir inte riktigt av. Jobbigt tanke på att jag har prov imorgon. Men jag har bara mig själv att skylla! Läst igenom lite & försökt fattat några ord.. Mitt trötta huvud hänger inte med, jag tänker som en nöt. Och jag slipper aldrig min huvudvärk.
Och nu måste jag strax kila på träning, känner mig inte alls på hugget för det egentligen. Fast direkt när man kommer dit så brukar det vända, hoppas på det idag då. Och nu känner jag att detta inlägg blev väldigt tråkigt & ointressant. Förlåt, men jag är på tråkhumör..
Nåväl, nu måste jag packa väskan!
Hoppas även att tiden går fort för ikväll tänkte jag äta lite popcorn & glass !

image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0