Softpotatis !

Tjabbatjenahallå!

Blev impuls åkning till Uppsala med Mathilda & Markus (: var tvungen att åka in & kolla om APU plats igen! Men hur gick de egentligen? Inte så bra. Jag frågade på 4 ställen men ingen tog emot, bara från Linnéskolan från handelsprogrammet! Jaha? Alltså en till anledning att inte välja Högbersskolan mina vänner! Så nu är jag less på att leta & funderar starkt på att vara en softpotatis & ligga hemma i tre veckor! Hur mycket bättre låter inte det?!
Men jag var irriterad & min dag gick inge bra alls idag.. Så jag åkte hem till Emil efter så nu är jag inte lika irriterad, mera glad igen ( a ) fast har inte boken med mig hem så kan inte plugga.. oouupsi! Men endag imorgon med helt enkelt!

Och förövrigt busade jag & Emil med värdens sötaste Felix ihelgen, älska den ungen! : )

image118

<3


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

stackare men soffpotatisar är goda tycker jag :)

2008-01-21 @ 21:54:09
Postat av: Muulin

oj, Linneskolan överraskar ;O

2008-01-22 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0