Snurr i bollen

Goddagens : )
Var som sagt in till gävle igår & mötte upp systeryster (: Kollade på APU plats, frågade på två ställen men skulle återkomma idag & på måndag. Men inte direkt satt jag är inne i Gävle varje dag.. Och jag hatar egentligen när man ska ut på praktik. Vet aldrig vad jag vill vara, vet ju inte ens vad jag vill bli eller vad jag tycker är kul. Jag känner mig allmänt snurr i bollen när det gäller min lilla praktikplats & min framtid.. Känns lite jobbigt. Men snurr i bollen är jag ofta..
Men efter vi blev klara i Gälve tog jag bussen till Emil, lika busigt som alltid <3

Idag blir det nog lugnt, men träning ikväll iallafall : )

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: tsöderlind

snurr i bollen, du är bäst!

2008-01-18 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0