Peta in en pinne i brasan

Lalalalalalalalala!

Onsdag idag, en närmare dag till helgen. Skönt.
Har precis gjort prov i en slutkurs, Näthandel A. Kändes faktiskt helt okej, så hoppas på det bästa. Fast alltid när jag säger att de går bra så går det åt andra hållet.. Hmm. Aja, de märks väl (:
Efter skolan idag ska jag ner till sjukhuset & göra sällskap med Emil, han har ont i sitt knä & jag är snäll & är med som moraliskt stöd : p hih! Och sen åker vi hem till han (: Det gillas.
Och förövrigt var tränigen riktigt kul igår! Yääh!

Nej, nu skall jag & min Mathilda gå & äta!

Pusspådig!

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

tss, bara för att ni vann innebandy! :P

2008-01-23 @ 15:34:59
Postat av: Mia

haha, klart ;)

2008-01-23 @ 15:35:50
Postat av: Mia

haha, klart ;)

2008-01-23 @ 15:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0