Ooouupsii

Hanna : Jag vill bara skrika !!
Mathilda : Och jag vill bara slåss !!

Beatrice : Men Hållkäften!

Mina klasskompisar är farliga idag. .

Okej, vi är inte allt för seriösa idag känner jag, kanske att idrotten tog kål på oss eller nåt ; ) .. Men vi är allmänt flum & struntar i det mesta. Rätt skönt att vara så ibland.. Ibland? Rätt ofta kanske. Men, vafan ; p
Men idag är det fredag & det är bra, en helg framför sig. Blir nog en bra helg som alltid : )
Och jag tycker om mina vänner väldigt mycket : )

Nej nu måste jag runda av!
Ha en bra helg,

HejdåHej!



Kommentarer
Postat av: Lina

Det är nästan de dagar som är som roligast :P

2008-01-25 @ 12:43:54
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0