Nytt år !

Och ojojoj, jag är verkligen ingen bloggare på lov. Men, det kanske säger sig självt : )
Men dagarna flyter på! Blev kalas här hemma hos min snutt både i torsdags & ifredags, härligt gäng lär jag säga! Sen fick de bli vilodag för oss på lördag & söndag. Var liksom bara att ladda till självaste nyårsafton : )
Den var kanon! Först mötte jag upp Natalie & Linnéa, vi tog bussen ut till Läby där alla andra brudarna var! Började förfesta & åt väldigt god mat! Mätta & belåtna så började vi sjunga singstar, spela farliga spel. Tiden flöt på & jag åkte vidare till tierp där jag blev hämtad av snutt, sen åkte vi hem till han. Tog upp platser ibilarna & begav oss mitt ut skogen? Japp, åkte ut till Wänge. Spelade även singstar där med, satt & hade de allmänt mysigt. Sen vid tolvslaget ut till någon liten plats som var där, och där fanns även en lägered, bra mysigt : )
Sen hem till henne igen & fortsatte & jag blev trött.. trött? Jag somnade först..
Men hade en sjukt kul nyår, med bra folk kan de inte bli annat! Tack!
Och just de, hade ju kameran med mig hela dagen & kvällen med knäppte inge kort? Dumt..

Och nu sitter jag ensam här hos snutt igen, han jobbar & jag har legat & grisat i sängen hela morgonen. Men ska snart ta bussen till tierp & möta min älskade Mammii : )

Glad,Glad, Glad. .

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken nyår :)

2008-01-02 @ 21:40:20
URL: http://matildasnowie.blogg.se
Postat av: t.söderlind

gott nytt år mia :)

2008-01-03 @ 12:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0