Ny vecka

Ja, helgerna går alldeles för äckligt fort kan jag meddela.
Men helgen var bra! Började som sagt att vara med tjejorna i fredas, megamys (: Sedan hämtade Emil mig & vi åkte till hans syster & sov där. Trevligt att träffa dem (: Sen i lördags blev det att åka ut till Wänge igen nästan. Fanns en lokal vid henne vi var i, bastu & lite småfest blev det. Det var trevligt, förutom att det var väldigt kallt & jag sov med Jacka på över ansiktet.. Men blev ingen träning i söndagsmorse. Min rygg säger aj & även mina knän. Jag kan lika gärna skita i allt känns det som. Inget funkar ju längre..
Men nåväl, när vi kom hem till Emil igen så sov vi i fyra timmar på dagen. Vaknade klockan 6 på kvällen & fick lite ångest.. Men vi alla drog in på bio på kvällen vid halv tio. Kollade på.. Vafan, vet inte hur den stavas The National blablaa, men den var iallafall bra. Kom hem sent men vi somnade direkt. Skönt! Och mer skönt att jag hade sovmorgon imorse. jag gillart : )

Men nu har jag inte så mycket tid att sitta här.. Ska ner till gymmet med Pappa Balooooo!

& Jag tycker om dig mer & mer : )

image115


Kommentarer
Postat av: Dex

Håller med, helgerna går FÖR fort . . =(

2008-01-14 @ 19:47:21
URL: http://dexedrinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0