Min pluggkväll = Förstörd

Nu sitter jag här & är rätt trött. Blev en rätt tuff träning på gymmet med Pappsen, haha tro det eller ej! Men de är en skön känsla att få träna, att bara ta i & få ur sig allt man bara irriterar sig på. Så mycket mer man orkar då! Så, när man är som argast ska man verkligen träna! Efteråt blir man glad & mår bra. Fast ändå skönt att träna när man är glad också! Man mår helt enkelt bra av att träna, ända sättet att få komma bort från allt runt omrking & bara tänka tänka & tänka.. Jag gillar det (:
Men nu har jag lyckas blivit irriterad igen för den delen! Satt mig ner & skulle skriva av massa ord vi ska kunna till provet på onsdag. Men när jag skrivit alla ska jag skriva ut, vad händer? Våran skrivare funkar inte?! Detta har gjort min pluggkväll förtsörd. Så, nu undrar jag hur jag ska kunna två kapitel & massa knasig ord till på onsdag. Bra jobbat Mia! Jag som är kass på att plugga hemma.. Brabrabra! Jag suger!

image116

Något att se framimot iallafall ,
snart 36 timmars kryssning!

Kommentarer
Postat av: Carro

Mia, du är bra! Vi klarar detta med pluggandet det är ett sånt där måste..

2008-01-14 @ 23:17:35
URL: http://carrojan.blogspot.com
Postat av: Sandra

behölver också rn tyuff träning..:S

2008-01-15 @ 17:58:24
URL: http://fashionbysandra.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0