Mässutbildning

Idag var det mässutbildning i Uppsala, & det var väl inte det roligaste kanske? Höll på att slocka ordentligen några gånger, men Hanna puttade på mig ibland & det var tur! Men fick iallafall bulle så ska inte klaga för mycket.. Och jag tog dessutom två stycken när man bara fick ta en. Men dom var goda : p
Hela dagen har annars varit allmänt piss hittills. Efter utbildningen var vi kvar & vi letade APU plats. Frågade 5 stycken ställen idag igen, men inte fan gick det. Så jag blev ännu mera less & jag är bara på ett inte bra humör just nu. Och inte känns det bättre att jag har träning ikväll för jag är verkligen helt slut.. Jobbig dag med andra ord!

Och tänkte även på idag när jag kom hem att jag saknade mormor, kändes som det var länge sen jag träffade min gumma. Så precis när jag tänkte på henne så ringde hon, så jag cyklade över på en fika & pratade ur mig massa. Min mormor är härligaste, hon är helt toppen! <3

Men nu måste jag ta & försöka rycka upp mig ,
De mesta känns värdelöst idag...

Kommentarer
Postat av: Dex

Mässutbildningen var inte kul :/

2008-02-01 @ 14:02:41
URL: http://dexedrinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0