Jag gillar det här!

Sitter hemma fortfarandre för att jag har mina underbara sovmorgon! Härligt. Har endast en lektion som börjar halv tre. Skönt. För idag är inte mina ögon alls trötta som det var igår. Kanon : )
Och nu är det fredag. Helgen är här kan man säga. Och idag direkt efter skolan ska några tjejor ut till Wänge & vara där. Vi ska grilla & mysa framför brasan. Vi ska även bada i hennes utomhusbubbelpool & hela köret. Hur mysigt & roligt kommer inte de bli? : ) Vi ska även göra varandra lite rädda.. Hih! Jag lär väl åka dit på det..
Och sen på natten kommer nog Snutt & hämtar mig & de är bra : ) Sen imorgon kanske det blir lite kalas eller något festligt  : )

Men nu måste jag ta en promenad med min lilla gris innan jag åker. Ha en bra helg & ät godis!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Dexedrinee

Jag hade tvärtom & gick en lektion sen hem ;) De va me rätt skönt ;D

2008-01-11 @ 14:55:25
URL: http://dexedrinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0