Inte förvånad att jag är sjuk igen!

Jag har kommit hem, nu märker jag hur länge jag vart hemmifrån. Mamma skicka sms iförrgår att hon saknade någon att bråka med hemma, men nu är jag hemma : ) Men inte haft det dåligt hemma hos SnuttEmil heller ( a )

Och jag blir verkligen riktigt less på mig själv nu. Jag har tagit det helt lugnt på lovet, verkligen slappat & njutigt av mitt lov. Jag har inväntat träningen som börjar igen imorgon för inte kunnat träna innan uppehållet för vart simage102juk hela tiden. Nu sitter jag här & är less som sagt. Jag märkte ihelgen att hostan börjar ta sig mer & börjar få halsont. Och igår när vi skulle ta en promenad för att jag verkligen skulle se " hela " karlholm så får jag ont i öronen & kallsvettas, vi hyr film & äter godis sen slår det i. Jag fick knappt någon sömn i natt för jag låg i feber & mådde allmänt taskigt i kroppen! Och vaknar upp imorse som nästan en död flodhäst. Ja, en död flodhäst kändes jag som! Men bara att åka hem, för Emil jobbade. Mamma hämtar upp mig i Tierp. Kommer hem, lägger mig i soffan klockan 1 & går upp från soffan halv tio. Så bra har jag mått!
Har försökt knarkat lite Ipren & Alvedon satt jag blir frisk till imorgon för vill verkligen träna! Vart glad & sagt till alla att jag kommer.. Jo men tjena!
Så, de är verkligen någe fel på mig.. Sjuk hela tiden. Fast rätt mysigt att vara sjuk här hemma, min mamma är så snäll & går ner till affären & köper massa gott : D
Men fisen, jag ska göra allt för att försöka bli frisk till imorgon! Jag kommer på mötet iallafall  : )

Men nu skall jag ta mig till min efterlängtade säng & slöa lite mera & hoppas på att jag blir frisk..

Du : )


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

..en snygg död flodhäst.. ses imorn :D

2008-01-07 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0