Inbillning ?

image122 Jag börjar få små ont ihalsen, men det kanske är inbillning för att jag inte har blivit   dödsjuk efter träningarna.. Alla i laget är chockade att jag klarat av att träna i två hela veckor  utan att bli sjuk igen! Så nu får jag verkligen inte bli sjuk! Heja Mia!
Tanke på träningar så har jag snart träning, möte innan också. Lite drygt, men går väl fort hoppas jag. Och jag är glad att Millan har fort körkort, för hon & fis kommer alltid & hämtar mig! Skit skönt! tanke på att jag har så långt, eller inte.. Men att åka 200 meter skadar aldrig :p

Och dag är det torsdag, vilket innebär fredag imorgon! Skönt med helg snart & har även sovmorgon imorgon. I love it! Och på tanke på att de är torsdag idag så har jag & snutte två små månader, thii..

Men nu lär jag ta & vakna till med en kopp kaffe!

Pusspåre.

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

HEJA MIA
:D

Det är ett sant nöje att plocka upp dig, annars går du ju vilse!

2008-01-25 @ 15:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0