Impulskväll

"En dröm om en fisk och brysselkål, men de var inte min..."


Ja, igår skulle jag vara hemma & vara social med min familj för jag inte vart hemma alltför mycket, men hur gick de egentligen? Inte så bra.. Jag kom hem, mamma blev glad. Jag sätter mig vid datan & Caroline börjar fråga hur min kväll ser ut. Jag hade inget planerat så jag följde med henne, Linda & Julia på Kinaresturang i uppsala. Väldigt mysig & rolig kväll. Rätt mycket skratt & vi satsade hårt ; ) Blev även äckligt mätt & jag blev kallad hårddisken efter den kvällen.. Hmm?! Haha, men mysigt hade vi : )
Kom tillbaka till Tierp vid 22 tiden så jag & Linda hoppade på bussen, vi pratade mer & mer. Precis som vi inte hade träffats på hela kvällen för vi hade så mycket att snacka om. Ändå hade vi vart hela kvällen? Men, med henne mår man ju bra! Jag hoppade av hos min snutt igen, så nu sitter jag här & nördar medans han jobbar. Jag sov länge idag, rätt med skönt om jag får säga det själv. Vaknade av ett sms från mamma efter halv tolv, de var nog rätt bra annars hade jag väl sovit nu?

Förövrigt är jag fortfarande glad : )

image100

Och nyår var kanon !!

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

kanon början! (kina mat är farligt, kinadrakar är eldiga o kineser är farliga...) söt bild mia!

2008-01-03 @ 12:55:01
Postat av: Linda

Jag tror seriöst att vi skulle kunna prata hur länge som helst :P det är nice och du, jag mår ännu bätte av dej :D

2008-01-03 @ 14:32:30
Postat av: Carro

Det var massa mys å skojsigt! :D

2008-01-08 @ 14:15:59
URL: http://carrojan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0