Helg är bra!

Gäääääääääsp!
Jag är trött..

Måndag idag igen, segt som aldrig förr.
Helgen var iallafall bra! Efter skolan i fredags åkte jag direkt till Emil, på kvällen träffade vi de andra som vanligt : ) Hur härligt gäng som helst! Och även Caroline & Sebastin tittade fram någon timme. Blev en rätt lugn kväll för alla oss, skönt! Sen ilördagskväll åkte jag med Soffan till Läby där det var massa kul & trevligt. Småfestade lite hos söt-elin : ) träffade även Alica där. Efterlängtat! Sen hade vi Mickan som chaffis, så i slutminuten kom jag på att jag måste ha skjuss till Tierp för att hinna med 22:10 bussen till Karlholm. Och det gjorde vi rätt precis, bra där : p och förövrigt var de den värsta resan ever! Höll fan på att pissa på mig, aldrig vart så pissis xD Och såklart tog de låång tid för att jag var pissnödig. Men väl framme hoppade jag av vid pizzerian där de andra var, gick & pissade sen var jag i fart igen! : p Trevlig kväll & trevligt folk!
Och i söndags var det promenad idet mysiga vädret, sen åkte vi till Emils syster & busade med sötbusen Felix & åt även massa god mat : ) Sen hämtade de andra oss & vi drog på Bio! Bra där : )

Nåväl, allt för mig nu!

<3

image123

Alicia & Jag ( :


Kommentarer
Postat av: Alicia

så kul att träffa dig! lär ses snart igen! :)

2008-01-30 @ 22:58:30
URL: http://aliciakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0