Godmorgon

Ny vecka framför mig.
Helgen var iallafall bra, kollade på hockey i fredags med Emil (: Sen åkte vi hem till mig & sov, upp på träning & trött som en jäkla snigel var jag! Tränade i två timmar & sen var man död nästan hela dagen.. Men på kvällen försökte jag bli lite pigg igen, kunde ju inte gå & lägga mig tidigt på en lördag? Så Emil drog in till krogen med grabbarna & jag följde med Sanna till skärplinge. Trevlig kväll & rätt sen.. Men sen finns söndagar för att man ska få sova & vara allmänt flottig! Och en sån söndag hade jag. Helt perfekt egentligen! Fast dock väldigt jobbigt när man tänker efter att de är måndag idag.. Menmen.
Och idag slutar vid halv tolv idag, jätte skönt känner jag! Men, jag ska köra vid tre tiden! Hur lyckat känns de?

Nåväl, för ta & skärpa mig när det gäller uppdatering för nu måste jag jobba lite..

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Dex

Måndagar är bra för vi slutar tidigt (a)

2008-01-21 @ 18:23:22
URL: http://dexedrinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0