Fredagar är bra

Tjollahopp!

Fredag idag, det gillas verkligen! Sitter nu här med Mathilda & vi måste ta tag i att göra våran hemsida till företaget. Men jag har verkligen ingen motivation till den, det går aldrig som jag vill. Den kan ta sig någonstans eller nåt!
Men nåväl, bara bita ihop för efter skolan åker jag till Emil (: Sen ska vi kolla på hans Hockeymatch, dock är han skadad så han hoppar över den. Sen åker vi hem till mig för jag har träning klockan 8 imorgon! Jag blir spyfärdig när jag tänker på hur tidigt jag lär gå upp & snutt får sova massa längre tills jag kommer hem igen.. Vissar har det bra : p sen på lördag vet jag inte än hur det blir. Det visar sig..

Nej, nu lär jag sätta fart, så fick bli en kort bloggis!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Dex

8 på en lördag ? Fyfan . .

2008-01-19 @ 10:27:25
URL: http://dexedrinee.blogg.se
Postat av: t.söderlind

men tränigen var skoj ju! :) lätt värt det :)

2008-01-21 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0