Brandalarm

Igår kväll var jag väldigt nära på att somna innan tolv ( jag är duktigt på att kunna somna sent varje gång, spelar ingen roll vilken tid ja lägger mig ) , men såklart när jag nästan somnar så går Pappas brandalarm!? Jag blev pigg på något knasigt sätt.. Nåväl, efter ett tag somnade jag iallafall. Men jag hatar att jag inte kan somna om nätterna..

Dagen iskolan har vart slapp. Har haft en inställd lektion, sen kollade vi bara på film me svenskan. Och nu har vi samhäll med Bengan, dock väldigt kort stund för svenskan gick över. Vi hann även köpa en godispåse sådär på håltimmen till svenskan,  Skit gott! Och jag & Hägglund höll på att somna på filmen.. Röck liksom till : p Fast på slutet var de spännade så vi vaknade till! Och har även godis kvar.. De ni!

Nej, nu ska jag snart avlsuta denna lektion & träffa Caroline som jag saknar, & sedan hem till min snutte!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0