Bra&Dåligt

Okej, jag måste börja att säga att Sara är bra! Alltid när jag picklar här hemma med min design på bloggen så är inte datorn på min sida. Ingenting vill verkligen fungera! Men Sara är räddaren i nöden. För jag berättar på ett ungefär hur jag vill ha det, och hon gör det ju nästan exakt som jag vill ha det. Vadå att den ungen är grym när hon fattar mig, inte många som gör det : p haha, men tack iallafall Sara. Det var snällt! Så nu lever jag & datorn p.g.a Sara ; )

Ja, skolan drog igång idag. Både bra & dåligt. Bra att jag får träffa vännerna, mindra bra att lärarna är coccobäng i skallarna & att jag inte alls tycker om Högbergsskolan.. Men, shemat blev bättre! Slutar endast fyra endag iveckan. Två dagars sovmorgon ( a ) Alltså väldigt skönt! Så det ser mycket bättre ut nu! Bra bra bra ( :

Men nu sitter jag hemma hos Emil ( : Vi kikar lite på Grammisgalan & hoppas Winnerbäck får något pris. Han är grym. Hejade även lite på Takida men gick inte lika bra där va när de hade en chans. . Så håller tummarna nu då, eller nåt ( :
Förövrigt lyckas pricken alltid göra satt jag får mina skrattanfall.. Tss.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0