Bla bla bla

Dagen var seg & jag har vart trött verkligen heladagen idag. Jag vet inte vad som händer, men jag är trött & åter igen trött som en vet inte vad.. Men skolan flöt på helt okej. Fast när vi hade samhäll så bryter jag nästan ihop. Bengt, vilken mann.. Gubbe? Nåväl, ända som ja hör är " när jag läste Metro i morse på bussen " " förra veckan i Metro hittade jag.. " Och bla bla bla. Metro, Metro, Metro! JA, jag har hört det nu! Så jag tänkte någondag överaska han med att läsa något ur Metro på bussen till skolan & göra han stolt! Eller inte.. Aldrigi livet! Han får läsa själv. Han verkar kunna de där!
Men nu ska jag inte vara alltför negativ! Idag skulle jag nämlingen ha en plugg-dag för skulle ha prov imorgon. Men jag har några smarta brudar iklassen som kom på en smart idé att få göra provet nästa vecka & det blir brabrabra. För jag behöver verkligen lite mer tid.. Bra tänkt : p

Och imorgon skall jag åka in till Gävle & möta upp syster. Hon måste hjälpa mig att hitta APU plats. Jag är feg & vågar inte själv. Jag har alltid vart en feg person & kommer alltid vara. Och har inte träffat syster alls, hon är inte hemma när jag väl kommer hem & tvärtom. Men imorgon blir det en eftermiddag med henne. Mysigt : )

Men nu måste jag packa väskan, träning snaaaart ( :

image117

<3

Kommentarer
Postat av: Dex

Ja, Bengt är FÖR mycket faktiskt. Om han ändå kunde hålla sig till ämnet liksom? >.

2008-01-15 @ 19:53:25
URL: http://dexedrinee.blogg.se
Postat av: Therese

Hahaha, Bengan läser ALLTID metro. Han snackar om det när man inte ens har honom längre =p

2008-01-20 @ 12:55:41
URL: http://kregert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0