Barkarby, here we come!

Först ska jag börja säga Grattis i efterskott  till Sanna som fyllde 18 i onsdags, sen igår fyllde Hanna 18 & idag fyller Simon 18. Alltså, nu börjar alla fylla år redan, själv sitter man här som inte ens vart 17 i en månad? Gosch! men min tid kommer den också, spar liksom lite helt enkelt!

Och förövrigt har jag inget liv. jag har suttit vid datan hela dagen idag& halva dagen igår. Men när snutt jobbar så slappar jag lite extra, segar mig i sängen & bara softar. Men jag har lov : ) Och juste, Kusinen Sanna kom hit igår & sov över här tills idag, det var roligt att träffa henne : )
Men om en timme är snutt hemma, brabrabra. För då hinner jag träffa han en stund innan jag åker till Caroline ikväll. För imorgon tänkte hon, jag & Anki åka till Barkarby & handla! Kul&mysigt! Speciellt med två personer man verkligen tycker mycket om! Så en heldag i stockholm väntar! Sen får vi se vad kvällen bjuds på, snutt har lagfest & jag vet inte om jag bara ska vara hos han & ta de lugnt eller om ja åker hem. Eller busar med Caroline eller någon? De lär visa sig.
Nåväl, nu lär jag väl göra något vettigt : )

Tycka om!

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du bra på bloggdesign? hade behövt lite hjälp med min profilbild i så fall :) bra blogg du har förresten.

2008-01-04 @ 15:20:07
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0