Weekend

Hej Fredag.
Nu är det helg, hur skönt som helst. Idag blir det en lugn kväll, KusinSanna kommer hit en stund & hälsar på (: Så ska snart möta henne & så ska vi kila till mormor en snabbis. Sen får vi se vad vi hittar på, inget ansträngade för det orkar jag inte x) Dels för att jag ska upp halv sju imorgon : O Suck, såhär en lördag igen.. Men cup var det på schemat.
Och slutade kvart i ett idag, de mådde jag inte alls dåligt över om jag får säga det själv. Hade bara en halvtimmes trafik men vilket räcka till att Mia lyckas göra bort sig eller inte tänka till innan hon öppnar munnen! Jag ska nog börja vara tyst rätt ofta.. Eller eeh, jag får bjuda på mig själv lite ofta helt enkelt!

Och ursäkta röran på designen, klart så blir allt skit när jag rör en knapp så kallar nu in Sara igen x) Men hon är snäll mot mig ( a )

Bye!


Kommentarer
Postat av: Dex

Haha, jag är så snäll jag. Jag ska försöka fixa bättre design nån dag, för idag ahde jag verkligen inget flyt x)

2008-02-08 @ 19:58:24
URL: http://dexedrinee.blogg.se
Postat av: t.söderlind

söt mia :)

2008-02-10 @ 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0