Vad lider alla av?

Okej, jag var in till stan igår. Men inte hittade jag någon plats att vara på när de är APU. Jag blir så less, fan frågat hur mycket som helst nu! " Nej vi tar inte emot "   " Tyvär vi har fullt hela våren" Om & om igen... SKIT! Jag blir sur & less. Vad lider alla av liksom? Nåväl..
Men köpte ett par jenas, en tröj-kofta, trosor & smycken så blev lite gladare ialf.. Bra där!

Och jag ska skriva Grattis min sötaste vän Elin på 18 års-dagen! Hoppas du får det riktigt kul ikväll : D Kan tyvär inte följa med för jag är för liten.. Det känns värdelöst. Verkligen alla fyller 18 nu. Men Mia, hon fyller den 12 december.. Kul!

Och idag hade vi endast en lektion som var idrott, väldigt skönt med sovmorgon & komma hem tidigt : ) Och idag ska jag färga håret & klippa mig. Skönt. Och nuffsi kommer till mig ikväll med : ) Och imorgon ska jag gå upp halv sex! Kan ni tänka er.. Jag ska gå upp halv sex på en lördag? Men de är kommuncup & jag ska fixa & dona med kiosken & allting.. Kul? Neej.. Men sa ifrån att vara med för knäna pallar ändå inte.. Då kan lika gärna nåra som inte har ont spelat tycker jag. Jag nöjjer mig med att kolla på, lika nervöst  : p
Sen på söndag blir det kryssning. Riktigt skojj!

<3





Kommentarer
Postat av: t.söderlind

:)

2008-02-01 @ 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0