Tröttig

Hej Måndag.
Helgen var som sagt cup, en lång dag i lördags. Men skojj var det. Spelade riktigt fint vissa stunder, hade lite otur & fattade inte ibland hur endel domare dömde.. Nåväl, vi körde på & det såg bra, mål blev det. Kom vidare till söndagen, de var de vinna eller försvinna. Vi klev upp halv sju ännu engång. Men förlorade den matchen, de kändes att man hade sovit lite & vi var inte alls vakna. Men vi hade kul & det var huvudsaken! : )
På eftermiddagen igår åkte jag till Emil för att han hade kommit hemis, massa efterlängtad! Vi kollade på film & tog de lugnt. Var helt slut på kvällen.. Men hade ändå svårt att somna inatt på nåvis.
Hade en jäkla magvärk & ont i ryggen. Så sov inte alls för mycket, vaknade imorse & mådde inge vidare. Så hörde av mig till Mamma sen somnade jag igen, så var inte i skolan & sov istället & det behövdes!
Strax efter halv ett klev jag upp. Emils Mamma & jag tog en promenad till affären, och det var så mysigt väder ute! Solsolsol, ge mig sommar!
Och nu har jag suttit & klippt ut massa kort på Emil sen han var liten, han är så sötig : ) Hih! Och om 1,5 timme har han jobbat klart. Bra tycker jag : )

Du är liksom så bra (:

 

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

de va mäkta skoj :) jag har ju pratat i luren med emil, respektep :P

2008-02-11 @ 20:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0