Tisdagar är fisdagar

En trött tisdag.

Vilken seg & jobbig dag det här har vart.. Blir stressad i skolan för att vi ska iväg med företaget på Fyrishovmässan, endast jag & Bea kan åka dit. Mathilda är i USA & Hanna ska ta skoter körkort. Kvar är då jag & Bea. Menmen, vi ska väl kunna fixa ihop det där vi! Men drygt att hela lördagen går bort också.. Sen ska vi ut på APU nästa vecka som sagt, Och självklart får man 500 olika papper man ska göra under tiden. Kan de ge sig? Räcker väl att vi är där? Ibland förstår jag inte hur lärare tänker.. Blä!
Tröttsam Tisdag iallafall.. Och börjar även halv 8 på fredag! Fast de är för att vi har flyttat teorilektionen, så vi slipper hål till halv tre & slutar därför halv tolv på fredagar. Vilket är skönt & kanske värt det.

Och ikväll är det träning på grus! Skönt att komma ut men vafan.. Grus? Jag hatar nog nästan det! Och extra mysigt ikväll när de regnar så äckligt ute. Blir vem kan krypa snabbast i lera kanske. Nej nu är jag väldigt tråkig, men vafan! Lite skit kan man alltid ta, mysigt!
Ska brottas lite med mina fotbollsvänner tror jag.. Passa er!

Nej, nu måste jag försöka bli lite pigg!
På nåvis...



Kommentarer
Postat av: t.söderlind

grus blä, lera mums :P

2008-02-26 @ 16:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0