Smartdrag eller vadå?

Jag känner att jag måste berätta mitt smartadrag! Såhär lyder de.. När jag var på kryssningen så kom jag hem med b.la en vit toblerone som jag älskar & är ett måste när ja åker båt! Och jag lämnade kvar den hemma hos Emil för att han kommer hem på söndag & då ska jag åka dit. Och då har jag massa kvar av min toblerone, för skulle jag haft den hemma nu skulle den nästan vara lite slut ( a ) Så, jag gjorde ett smartdrag enligt mig själv!

Men nu är jag trött, träningen gick bra.. Bra det iallafall. Blir cup hela helgen. Hoppas det blir kul (: Men nu ska jag skutta upp till min sköna säng & sova & njuta av min sovmorgon imorgon! Hih!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: tsöderind

de kommer bli skoj skoj smartskaft :)

2008-02-08 @ 11:39:33
Postat av: Linda

haha du är fan inte så dum som du ser ut ;D

2008-02-11 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0