Rubrik som rubrik

Hej Tisdag.
Skolan idag, vi hade tydligen prov som jag verkligen hade glömt bort. Eller, jag visste faktiskt inte om det. Så kan inte direkt påstå att det gick så bra x) Men några av brudarna hade helt glömt det också. Mathilda & Natalie skrev dit sitt namn bara, hah. Men vi får väl fixa till det sen. Ibland kan man inte komma ihåg allting faktiskt! Inte om man heter Mia iallafall.. Annars gick skoldagen fort som alltid. Det är verkligen sjukt så fort alla dagar går! Fast de ska jag inte klaga på : )

Och nu sitter jag & lyssnar på massa brabrabra musik & tänker på det mesta. Ska även äta en banan snart så jag orkar träningen ( en banan i Mia´s maga ger mycket energi ), ikväll ska vi även ut & springa innan vi lirar lite. Jobbigt men hur skönt känns de inte efteråt liksom? Och hoppas Fiselise kommer & tränar, kom & busa med mig så ordnar de sig med allt genom tiden :)
Nej banan var det!
Adjö!

When you smile, I melt inside. .
Bejbi!


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

nä jag kommer inte :(

men jag kommer att cykla här hemma och dränka mig själv i svett typ.

2008-02-12 @ 17:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0