Regn är blött

Ja, nu sitter jag här efter den mysiga träningen. Regnet öste ner till&från, leran var lerig & vattningt var det. Rätt mysigt eller nåt. Men förutom att jag råkade trampa lite snett så foten blev lite blå så.. Men det är nog inge allvarligt. och är säkert lite halvt blå under mitt öga, den busiga Fisen kastade lepsyl mitt under ögat när jag skulle låna :O Men det gör inget, tyckte det var rätt kul.. Thii. Men nu väntar jag bara på att bli sjuk igen som jag alltid blir. Nåväl, jag ska leka i leran på tosdag igen med tjejorna!
Men en sak har jag verkligen kommit fram till, Regn är blött & Lera är lerigt!

Och förövrigt har jag dom två sötaste snuttisarna i hela världen på samma bild : )
Puss på Felix&Emil <3


image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0